Moxy Hotels lanceert hun gewaagde concept in Lausanne en Bern



Moxy, het lifestyle merk van de Marriott keten, heeft zich als objectief gesteld om de klanten te ontvangen die wegblijven van de klassieke hotels.


Opgericht door Marriott in 2014 zoekt Moxy zoals zovele nieuwe brands om de traditionele hotellerie een nieuwe twist te geven. Ze richten zich naar de jongere generaties die thuis zijn bij Airbnb en andere soortgelijke platformen. Millenials zoeken meer naar een belevenis dan een infrastructuur alsook diensten en lokale restaurants en dat alles voor een toegankelijke prijs.


Voor de keten vertegenwoordigen de keuze van Lausanne en Bern een illustratie van hun vernieuwing. Groepen zijn uiteraard ook erg belangrijk voor beide hotels die zich duidelijk profileren op het Events & Meetings segment en met hun jong en modern imago naar nieuwe klanten lonken.


Moxy Lausanne City ligt in de Flon buurt in het centrum van Lausanne en telt 113 kamers verdeeld over 4 verdiepingen en dit op slechts 15 minuten te voet van Palais Beaulieu en minder dan 1 km van het station en Platforme 10, het nieuwe cultuurcentrum van de stad. Het hotel heeft een grote lobby, een receptie, een fitness en een lounge met bar, het echte centrum van het hotel.


Moxy opent binnenkort een tweede hotel in Zwitserland in Bern dat groter is met zijn 130 kamers en 62 kleine appartementjes. Moxy Bern opent in Wankdorf City, het nieuwe zakenkwartier van de stad.

Meer info


Meer informatie over Zwitserland als meetings en incentive bestemming:

Myriam.winnepenninckx@switzerland.com

www.MySwitzerland.com/meetings

facebook-group-logo.png
Herentalsesteenweg 44
2275 Poederlee
BE 0806.062.377
Get social with us!
  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • LinkedIn Clean Grey
Feedback, vragen?

 

+32 476 63 27 83
info@assistantclub.be

​​​

© 2019 On Target